آفريقاي جنوبي
تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, | 15:52 | نویسنده : mohammad mahdi

 جام CAF آفریقا از سازمان ملل برنده کاپیتان نیل تووی معتقد است که آفریقای جنوبی می توانند از مزایای اصلی این قاره را به تسخیر دوباره در مسابقات 2013 استفاده کنید. 

Bafana Bafana (پسر) تنها 19 در آفریقا قرار گرفت و جایی در میان دانه بالا بودن میزبان از مسابقات قهرمانی سه هفته است که در ماه ژانویه آغاز در 90،000 صندلی در ورزشگاه فوتبال شهر سووتو را مدیون. 

اما مردی که به کشور خود را به شکوه زمانی که آنها میزبان مسابقات سال 1996 می گوید: به یک شروع خوب است بسیار مهم تر که در آن یک تیم رتبه بندی شده است. 

Debutants آفریقای جنوبی کامرون 3-0 walloped در بازکن تورنمنت به 16 سال پیش و تووی گفت آن است که یک افزایش بزرگ برای یک طرف است که در ادامه به شکست تونس 2-0 در نهایی تماشا در آن نلسون ماندلا، رئیس جمهور بود. 

"Outplaying کامرون تن را برای این مسابقات تعیین و به ما فضای تنفس زیرا ما در گروهی دشوار با آنگولا و مصر بود،" او به خبرگزاری فرانسه گفت پیش از دور اول قرعه کشی در چهارشنبه اقیانوس هند شهر دوربان. 

"گرفتن این سه امتیاز در بازی افتتاحیه به معنای ما تا به حال یک مسیر فرار اگر همه چیز اشتباه در بازی گروهی دیگری رفت. خوشبختانه، ما نیز به ضرب و شتم آنگولا و واجد شرایط قبل از از دست دادن به مصریان است. 

"بازی در خانه می تواند یک مزیت فوق العاده و همه بسیج پشت این تیم 16 سال پیش، رانندگی ما را به برخی از پیروزی های بزرگ و غنیمت، به یاد می آورد:" تووی. "آفریقای جنوبی می تواند تمام راه را دوباره رفت." 

او میزان سه تن دیگر از دانه بالا - قهرمانان دفاع زامبیا، 2013 عنوان مورد علاقه های ساحل عاج و چهار بار برنده غنا - و دوم دانه نیجریه در میان علاقه با اسب تیره آنگولا و مراکش است.

نیجریه ستایش 
تووی raves در مورد نیجریه، یک کشور است که در میان سه 13 بار در 16 جام از حضور در سازمان ملل به پایان رسید، اما نتوانست حتی نهایی در گابن و گینه استوایی در سال جاری است. 

آنها دارای یک فراوانی از استعداد و دوست خوب من استفان Keshi حل کردن به خوبی به عنوان مربی و به دست آوردن آنها را به خوبی سازمان یافته است. او فوتبالیست خوبی برای بسیاری از از را انتخاب کنید. 

"با این حال، گاهی اوقات تیم نیجریه خود را در پای ساقه آنها می توانند خود را بدترین دشمنان من نمی بینم که رخ تحت Keshi، اما آنها باید از اشتباهات گذشته یاد بگیرند." 

نیجریه بوده اند تیم فریب آفریقای جنوبی، که مربی گوردون Igesund به تازگی منصوب شده است، اعتراف او از جان گذشته به طفره رفتن گروه ایگلز Eagles سوپر مینی مرحله اول لیگ.

Keshi دیگر کاپیتان سابق آفریقا جام برنده، بالا بردن جام قهرمانی در سال 1994 پس از یک بیا از پشت 2-1 پیروزی بیش از زامبیا، و اعتماد به نفس بدبو پیش از قرعه کشی در مرکز کنوانسیون بین المللی دوربان 

"من گفته اند که آن را به بسیاری از مردم خواهد شد و دوباره آن را می گویند که من می ترسم از هر تیمی نیست. شما قهرمانی با ترس از مخالفان خود را برنده و است که روح من از قرعه کشی است. 

"اجازه بده تا آنها را بر روی هر تیم به ارمغان بیاورد و« سوپر ایگلز "تمام خواهد شد خود را به ما یک تیم است که همه مخالفان - نه فقط کسانی که در آفریقا - باید ترس از Keshi گفت:" رسانه های نیجریه ای است. 

سال 2013 خط شامل 10 برنده جام آفریقا سازمان ملل در زامبیا، الجزایر، DR کنگو، اتیوپی، غنا، ساحل عاج، مراکش، نیجریه، آفریقای جنوبی و تونس است. 

مالی شده اند نایب، بورکینا فاسو نیمه نهایی، آنگولا چهارم نهایی، نیجر و توگو هرگز فراتر از دور اول رفته، و کیپ جزایر ورد برای اولین بار در رقابت است. 

کیپ ورد حذف چهار بار قهرمان کامرون 3-2 کلی و رکورد هفت بار برنده مصر دیگر غایب قابل توجهی از جام جهانی 2013 سازمان ملل، در حال سقوط در دور اول به جمهوری آفریقای مرکزی. 

دلیلی برای جام مسابقات سازمان ملل در سال های متوالی است که CAF تعویض شماره ناهموار سال برای این مسابقات برای اولین بار از سال 1965 برای جلوگیری از هر نسخه دوم این است که در همان سال به عنوان یک ™ جام جهانی ایفا کرده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: